Kariera


Zespół Integrum Management Sp. z o.o. tworzą młodzi ludzie, których kreatywne podejście zapewnia stały rozwój grupy. Polityka personalna firmy opiera się na indywidualnym podejściu do pracownika.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie z renomowaną na rynku marką
  • Pracę przy nowoczesnych, prestiżowych nieruchomościach
  • Dostęp do najnowszych narzędzi wspomagających pracę
  • Kursy, szkolenia, możliwość ciągłego rozwoju zawodowego, podwyższania kompetencji
  • Jasną i precyzyjną ścieżkę kariery
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów
  • Pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, karty prepaid

Jeśli chcesz dołączyć do Integrum Management, zapraszamy do zapoznania się z aktualnymi ofertami pracy oraz przesłania swojego aktualnego CV (z klauzulą dotyczącą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji).

Tarnowskie Góry

Programista Phppokaż szczegóły

 

 

Integrum Management to ogólnopolska firma zajmująca się kompleksowym zarządzaniem

nieruchomościami mieszkaniowymi oraz powierzchniami biurowymi.

W związku z dynamicznym rozwojem naszych struktur poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Programista PHP

Miejsce pracy: Tarnowskie Góry


Oferujemy:

  • udział w ciekawych projektach
  • kontakt z najnowszymi trendami i technologiami w programowaniu RWD WWW
  • udział w projektach związanych z SEO i SEM
  • szkolenia branżowe
  • miłą atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole
  • stałe zatrudnienie w Centrum IT&DTP w Tarnowskich Górach

Zakres obowiązków:

  • projektowanie i wytwarzanie aplikacji WWW
  • testowanie wytworzonego oprogramowania
  • praca w zespole programistycznym rozwijającym istniejące aplikacje


Wymagania:

  • bardzo dobra praktyczna znajomość PHP5
  • bardzo dobra znajomość zagadnień SQL (Postgres, MYSQL)
  • dobra znajomość JavaScript, CSS, XHTML, XML, AJAX, ZEND

Mile widziana:

  • praca w środowisku Linux
  • estetyka tworzonego kodu PHP i XHTML
  • znajomość technologii mobilnych

 

Zainteresowane osoby zapraszamy do wysyłania CV poprzez przycisk:

APLIKUJ

Informujemy że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę:

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji zarówno obecnego procesu rekrutacji jak i naborów organizowanych w przyszłości (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).

 

 

 

Pruszków

Zarządca Nieruchomości/koordynator Ds. Wdrożeń Nieruchomościpokaż szczegóły

Integrum Management to ogólnopolska firma, druga co do wielkości w Polsce, od 10 lat  kompleksowo  zajmująca się

zarządzaniem nieruchomościami mieszkaniowymi oraz powierzchniami biurowymi.

Działamy w największych aglomeracjach w Polsce: Warszawie, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie i Kielcach. Zarządzamy już ponad 1 800 000 m 2.

 

W związku z dynamicznym rozwojem naszych struktur poszukujemy

kandydatów na stanowisko:

Zarządca nieruchomości/Koordynator ds. wdrożeń nieruchomości

Miejsce pracy: Pruszków

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie wspólnotami mieszkaniowymi o podwyższonym standardzie,
  • Ścisła współpraca z zarządami wspólnot,
  • Bieżący nadzór nad podwykonawcami,
  • Współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń wspólnot,
  • Prowadzenie zebrań, bieżąca obsługa mieszkańców,
  • Zarządzanie dokumentacją,
  • Stworzenie standardów i procedur przejęcia nieruchomości do zarządzania,
  • Zapewnienie właściwego przypływu informacji o nowej inwestycji pomiędzy wszystkimi działami Spółki,
  • Nadzór nad procesem wdrożenia nowej inwestycji do obsługi przez wszystkie dedykowane działy spółki: księgowość WM, zarządzanie WM, sprzątanie WM, konserwacja, administracja, księgowość spółki,
  • Terminowa realizacja obowiązków związanych z zawiązaniem się Wspólnoty Mieszkaniowej,
  • Udział i współpraca z działem księgowym przy rozliczaniu kosztów okresu deweloperskiego, w tym w szczególności weryfikacja zasadności kosztów, zgodności z podpisanymi umowami, z czasem trwania okresu deweloperskiego,
  • Prowadzenie polityki informacyjnej wobec właścicieli w nowych inwestycjach.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe,
  • Minimum 3 letnie doświadczenie w branży, w szczególności przy obsłudze nowych inwestycji,
  • Wiedza techniczna z zakresu obsługi nieruchomości,
  • Wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu zarządzania nieruchomościami,
  • Licencja zawodowa zarządcy nieruchomości będzie dodatkowym atutem,
  • Pełna samodzielność i inicjatywa przy rozwiązywaniu problemów,
  • Komunikatywność, otwartość, dynamizm w działaniu,
  • Umiejętność zarządzania sobą w czasie, odporność na stres,
  • Czynne prawo jazdy kategorii B,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,

 

Oferujemy:

  • Pracę w prężnie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Umowę o pracę lub umowę o współpracę.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie uzależnione od obsługiwanego pakietu nieruchomości.
  • Bogaty pakiet szkoleń i kursów podnoszący kompetencje zawodowe.
  • Bezpłatny udział w zajęciach języka angielskiego.
  • Pracę przy nowoczesnych, prestiżowych nieruchomościach.
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów.

 

 

Zainteresowane osoby zapraszamy do wysyłania CV.

 

 

 

W tytule maila prosimy o zamieszczenie nazwy stanowiska i lokalizacji.

Informujemy że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji zarówno obecnego procesu rekrutacji jak i naborów organizowanych w przyszłości (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

Zarządca Nieruchomości/koordynator Ds. Wdrożeń Nieruchomościpokaż szczegóły

Warszawa

Kierowcapokaż szczegóły
Do delikatesów internetowych Polski Koszyk sp. z o.o. poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Kierowca
Miejsce pracy: Jawczyce, woj. mazowieckie

Zakres obowiązków:

  • Pobieranie towarów z magazynu i załadunek samochodu
  • Dostarczanie zamówionych przez Klientów towarów z zachowaniem najwyższych standardów przechowywania i transportu produktów
  • Profesjonalna i kompleksowa obsługa Klienta
  • Przyjmowanie zapłaty za dostarczony towar, zarówno w gotówce jak i kartą płatniczą
  • Wydawanie Klientowi dokumentów potwierdzających dokonanie zakupu
  • Dbanie o powierzony sprzęt firmowy

Wymagania:

  • Czynne prawo jazdy kategorii B
  • Minimum 1 rok doświadczenia w prowadzeniu pojazdów
  • Książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych – mile widziana
  • Gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym przez 5 dni w tygodniu, w tym w soboty
  • Znajomość topografii Warszawy i okolic – mile widziana
  • Wysoka kultura osobista
  • Zaangażowanie i chęć podjęcia stałej pracy
  • Odpowiedzialność, sumienność, punktualność

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie i możliwość długotrwałej współpracy
  • Stałe wynagrodzenie zasadnicze oraz atrakcyjny system premiowy
  • Pakiet szkoleń na danym stanowisku
  • Prywatne opiekę medyczną oraz kartę Multisport – Benefit System,
  • Przyjazną atmosferę pracy,

Zainteresowane osoby zapraszamy do wysyłania CV poprzez przycisk APLIKUJ

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Polski Koszyk spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)”.

Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych oraz na przekazanie moich danych osobowych do firm redNet Property Group, rednet 24, redNet Dom, Integrum Management, tabelaofert.pl,, w celu wykorzystania w okresie do 6 miesięcy, do rekrutacji na inne stanowiska. Przyjmuję do wiadomości, iż przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.

Informujemy, że Administratorem danych jest Polski Koszyk spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

 

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Specjalista Ds. Administracyjnychpokaż szczegóły
Do delikatesów internetowych Polski Koszyk sp. z o.o. poszukujemy kandydatów na stanowisko

 

 Specjalista ds. administracyjnych

Miejsce pracy: Jawczyce, woj. Mazowieckie

Zakres obowiązków:

  • Obsługa systemowa operacji związanych z przyjmowaniem i wydawaniem towarów, dostawami i innymi procesami magazynowymi;
  • Wystawianie dokumentów magazynowych związanych z przyjęciem i wydaniem towaru;
  • Wprowadzanie dokumentów do systemu magazynowego
  • Rozliczanie kierowców z dostarczonych towarów
  • Przyjmowanie i ewidencjonowanie zwrotów od kierowców
  • Współpraca z innymi działami firmy w zakresie spraw związanych z operacjami magazynowymi;
  • Kompletowanie dokumentów oraz raportów fiskalnych;
  • Weryfikacja oraz korekty niezgodności;
  • Obsługa kasy fiskalnej i uzgadnianie raportów z kasy z zestawieniem sprzedaży;
  • Kontakt telefoniczny z Klientami dotyczący dostaw

Wymagania:

  • Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Aktualna książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych – mile widziana
  • Znajomość systemu Optima – mile widziana
  • Znajomość operacji kasowych
  • Znajomość gospodarki magazynowej
  • Zaangażowanie i chęć podjęcia stałej pracy
  • Odpowiedzialność, sumienność, punktualność
  • Umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:

  • Praca z nowoczesnym sprzętem w nowo wybudowanym magazynie
  • Stabilne zatrudnienie i możliwość długotrwałej współpracy
  • Stałe wynagrodzenie zasadnicze oraz atrakcyjny system premiowy
  • Pakiet szkoleń na danym stanowisku
  • Możliwość rozwoju zawodowego i stałego zatrudnienia w ramach struktur firmy,
  • Rozwój kompetencji osobistych oraz wiedzy z zakresu marketingu online,
  • Prywatne opiekę medyczną oraz kartę Multisport – Benefit System,
  • Przyjazną atmosferę pracy,

Zainteresowane osoby zapraszamy do wysyłania CV poprzez przycisk APLIKUJ

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Polski Koszyk spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)”.

Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych oraz na przekazanie moich danych osobowych do firm redNet Property Group, rednet 24, redNet Dom, Integrum Management, tabelaofert.pl,, w celu wykorzystania w okresie do 6 miesięcy, do rekrutacji na inne stanowiska. Przyjmuję do wiadomości, iż przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.

Informujemy, że Administratorem danych jest Polski Koszyk spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Dyrektor Finansowy Ds. Zarządzania Funduszem Inwestycyjnympokaż szczegóły

Dyrektor Finansowy ds. Zarządzania Funduszem Inwestycyjnym

miejsce pracy: Warszawa

 

Zakres obowiązków:

 

  • Analiza finansowa potencjalnych projektów inwestycyjnych;
  • Zarządzanie przepływami finansowymi w nadzór krótkim- i długim,
  • Przygotowanie budżetów i przepływów na bieżące potrzeby banków;
  • Przygotowanie wymaganych analiz i dokumentacji na potrzeby pozyskiwania nowych kredytów bankowych i wsparcie podczas negocjacji kredytowych;
  • Przygotowanie rocznych Sprawozdań Finansowych jednostkowych i skonsolidowanego zgodnie z wymogami Ustawy o rachunkowości i MSR,
  • Współpraca z audytorami oraz innymi instytucjami zewnętrznymi;
  • Przygotowywanie miesięcznych raportów, dokumentów finansowych i analiz dla potrzeb zarządczych oraz terminowo dla instytucji zewnętrznych;
  • Współpraca z kontrolerem finansowym;
  • Przygotowanie rocznych i długoterminowych budżetów projektów inwestycyjnych;
  • Odpowiedzialność za przygotowanie budżetów i nadzór zgodności projektów z budżetami i wyjaśnianie ewentualnych odchyleń;
  • Przygotowanie miesięcznych raportów na potrzeby banków;
  • Kontrola zakończenia poszczególnych etapów budowy zgodnie z harmonogramem inwestycyjnym na potrzeby uruchomienia środków z rachunków powierniczych;
  • Optymalizacja wewnętrznych procedur oraz systemów organizacji Zleceniodawcy;

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe: finanse, rachunkowość, ekonomia bądź pokrewne,
  • Znajomość branży deweloperskiej;
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku Dyrektora Finansowego/ Finance Managera w nieruchomościach lub audyt finansowy – min. 2 lata;
  • Doświadczenie w negocjacjach i pozyskiwaniu finansowania pod projekty deweloperskie- warunek konieczny
  • Rozumienie biznesu nieruchomościowego, kluczowych decyzji, aktualnej sytuacji rynkowej i możliwości działania oraz finansowania bankowego;
  • Bardzo dobra wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu Prawa Podatkowego, UoR, MSR
  • Otwartość na wyzwania, chęć rozwoju, pro aktywne podejście

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i kompetencji,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Pracę na samodzielnym , decyzyjnym stanowisku;

 

Zainteresowane osoby zapraszamy do wysyłania CV poprzez przycisk

 

APLIKUJ

Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę:

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy redNet Property Group Sp. Z O.O  z siedzibą w Warszawie przy ul. Flisa 4 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.).
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych do przyszłych rekrutacji w okresie do 6 miesięcy od momentu złożenia tej aplikacji.
Wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych do firm: redNet Dom, rednet 24, redNet Dom, Integrum Management, tabelaofert.pl, w celu wykorzystania w okresie do 6 miesięcy, do rekrutacji na inne stanowiska.
Przyjmuję do wiadomości, iż przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.

zamknij Nasz serwis korzysta z plików cookies, by ułatwić użytkownikom korzystanie z naszych stron oraz w celach reklamowych. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.