Kariera


Zespół Integrum Management Sp. z o.o. tworzą młodzi ludzie, których kreatywne podejście zapewnia stały rozwój grupy. Polityka personalna firmy opiera się na indywidualnym podejściu do pracownika.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie z renomowaną na rynku marką
  • Pracę przy nowoczesnych, prestiżowych nieruchomościach
  • Dostęp do najnowszych narzędzi wspomagających pracę
  • Kursy, szkolenia, możliwość ciągłego rozwoju zawodowego, podwyższania kompetencji
  • Jasną i precyzyjną ścieżkę kariery
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów
  • Pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, karty prepaid

Jeśli chcesz dołączyć do Integrum Management, zapraszamy do zapoznania się z aktualnymi ofertami pracy oraz przesłania swojego aktualnego CV (z klauzulą dotyczącą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji).

Warszawa

Prawnik - Zarządzanie Nieruchomościamipokaż szczegóły


Integrum Management to ogólnopolska firma zajmująca się kompleksowym zarządzaniem nieruchomościami mieszkaniowymi oraz powierzchniami biurowymi.

W związku z dynamicznym rozwojem naszych struktur poszukujemy kandydatów na stanowisko:





Prawnik – Zarządzanie nieruchomościami
Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie

Opis stanowiska

  • doradztwo prawne w zakresie zarządzania nieruchomościami (analiza umów, uchwał wspólnot mieszkaniowych),
  • sporządzanie opinii prawnych dla spółki, i obsługiwanych przez spółkę Klientów,
  • przygotowywanie pism, uchwał, pełnomocnictw i innych dokumentów prawnych,
  • prawne opiniowanie dokumentów,
  • ścisła współpraca z zarządcą nieruchomości oraz zarządem;

Wymagania

  • wykształcenie wyższe prawnicze,
  • wiedza teoretyczna i praktyczna w doradztwie prawnym we wspólnotach mieszkaniowych,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku w branży nieruchomości min. 1 rok,
  • doświadczenie w zakresie prawa nieruchomości,
  • samodzielność , dokładność, łatwość w redagowaniu tekstów,
  •  

Dodatkowo mile widziana:

  • znajomość ustawy o własności lokali;
  • doświadczenie przy problematyce Wspólnot Mieszkaniowych;
  • rozpoczęta aplikacja radcowska lub adwokacka.

Oferujemy

  • pełną wyzwań pracę w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • bardzo dobrą atmosferę pracy w przyjaznym środowisku;
  • stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub własną działalność gospodarczą;
  • pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, karta Multisport.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania wraz z następującą klauzulą: 

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Integrum Management Sp. z o. o.  z siedzibą w Warszawie."

Specjalista Ds. Personalnychpokaż szczegóły
Integrum Management to ogólnopolska firma od 10 lat kompleksowo zajmująca się
zarządzaniem nieruchomościami mieszkaniowymi oraz powierzchniami biurowymi.
W związku z dynamicznym rozwojem naszych struktur poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 

                                                       SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH

                                                                           Warszawa

Opis stanowiska:

  1. Zarządzania procesem wdrożeń pracowników
  2. Główne zadanie: Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych na wszystkie stanowiska w firmie
  3. Zarządzanie i prowadzenie systemu CRM Rekrutacje,
  4. Zarządzanie i prowadzenie procesu zatrudniania pracownika,
  5. Tworzenie polityki personalnej
  6. Przygotowanie Ocen pracowniczych
  7. Opracowanie i zarządzanie programem szkoleń

 

Wymagania:

  1. Doświadczenie w obszarze rekrutacji min. 2 lata na stanowisku specjalisty,
  2. Mile widziana znajomość i doświadczenie w branży nieruchomości,
  3. Wiedza praktyczna w zakresie metod rekrutacji,
  4. Doskonałe umiejętności interpersonalne,

 

Oferujemy

  1. Stabilne zatrudnienie,
  2. Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności,
  3. Możliwość rozwoju zawodowego,
  4. Pracę w miłej atmosferze w środowisku skoncentrowanym na pracowniku

 

Zainteresowane osoby zapraszamy do wysyłania CV poprzez przycisk APLIKUJ
Do aplikacji prosimy dopisać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy Integrum Management Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Dywizjonu 303 nr 129b w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.".
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Asystent Ds. Wprowadzania Danych pokaż szczegóły
Integrum Management to ogólnopolska firma od 10 lat kompleksowo zajmująca się
zarządzaniem nieruchomościami mieszkaniowymi oraz powierzchniami biurowymi.
W związku z dynamicznym rozwojem naszych struktur poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 

Asystent ds. wprowadzania danych

Warszawa


Opis stanowiska:

  1. Wprowadzanie danych do systemu księgowego,
  2. Przygotowanie zestawień zgodnie z poleceniami przełożonych,
  3. Wsparcie działu w obowiązkach administracyjnych: pakowanie korespondencji, archiwizacja dokumentów.

 

Wymagania

  1. Mile widziani studenci IV,V rok studiów
  2. Dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego Excel oraz pakietu Office,
  3. Znajomość systemów księgowych mile widziana
  4. Umiejętność pracy w zespole,
  5. Dobra umiejętność organizacji pracy;

Oferujemy:

  1. Elastyczne godziny pracy,
  2. Możliwość pracy na części etatu,
  3. Pracę w przyjaznej atmosferze,
  4. Możliwość rozwoju zawodowego;

 


Zainteresowane osoby zapraszamy do wysyłania CV poprzez przycisk APLIKUJ

Do aplikacji prosimy dopisać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy Integrum Management Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Dywizjonu 303 nr 129b w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.".

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Praktykat W Dziale Ksiegowości Wspólnot Mieszkaniowychpokaż szczegóły
Młodszy Specjalista Ds. Zarządzania Najmempokaż szczegóły
Integrum Management to ogólnopolska firma zajmująca się kompleksowym zarządzaniem nieruchomościami mieszkaniowymi oraz powierzchniami biurowymi.

W związku z dynamicznym rozwojem naszych struktur poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Zarządzania Najmem
Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • Bieżąca obsługa mieszkań znajdujących się w portfelu firmy,
  • Pozyskiwanie klientów - właścicieli mieszkań oraz najemców,
  • Prezentacja oferty,
  • Zawieranie umów z właścicielami nieruchomości i najemcami,
  • Wprowadzanie danych do systemu CRM,
  • Kontakt z administracjami budynków i dostawcami mediów,
  • Obsługa i rozliczanie najemców,
  • Inne prace zlecone przez Zarząd,

 Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub student/ka (co najmniej 4 rok),
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego – warunek konieczny,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel),
  • Odpowiedzialność za powierzone zadania,
  • Inicjatywa w działaniu, kreatywność, komunikatywność,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i stresu,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Wysoka kultura osobista.

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów.

Zainteresowane osoby zapraszamy do wysyłania CV poprzez przycisk APLIKUJ

Informujemy że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę: 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy INTEGRUM MANAGEMENT Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Marcina Flisa 4  w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.

 

Administrator Nieruchomościpokaż szczegóły
Integrum Management to ogólnopolska firma zajmująca się kompleksowym zarządzaniem
nieruchomościami mieszkaniowymi oraz powierzchniami biurowymi.

W związku z dynamicznym rozwojem naszych struktur poszukujemy kandydatów na stanowisko:

                       

Administrator nieruchomości

Miejsce pracy: Warszawa,

Zakres obowiązków:

 

  • Administrowanie wspólnotą mieszkaniową
  • Ścisła współpraca z zarządcą nieruchomości oraz zarządem wspólnoty
  • Bieżąca koordynacja prac podwykonawców
  • Współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń wspólnot
  • Pełnienie dyżurów, bieżąca obsługa mieszkańców
  • Zarządzanie dokumentacją

 

Wymagania:

 

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe: Zarządzanie Nieruchomościami
  • 1 rok doświadczenia w administrowaniu nieruchomościami
  • Wiedza teoretyczna i praktyczna z zarządzania wspólnotami mieszkaniowymi
  • Licencja zawodowa zarządcy nieruchomości – mile widziane
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Samodzielność i inicjatywa przy rozwiązywaniu problemów
  • Umiejętność zarządzania czasem, ustalania priorytetów
  • Komunikatywność, otwartość, dynamizm w działaniu

 

Oferujemy:

 

  • Pełną wyzwań pracę w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Kursy, szkolenia, możliwość ciągłego rozwoju, podwyższania kompetencji
  • Jasna i precyzyjna ścieżka kariery
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów
  • Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub własną działalność gospodarczą
  • Pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, karty prepaid

 

 

 

Zainteresowane osoby zapraszamy do wysyłania CV.
W tytule maila prosimy o zamieszczenie nazwy stanowiska i lokalizacji.
Informujemy że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy INTEGRUM MANAGEMENT Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Flisa 4 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.

Zarządca Nieruchomościpokaż szczegóły

Jesteśmy ogólnopolską firmą kompleksowo zarządzającą nieruchomościami mieszkaniowymi oraz powierzchniami biurowymi.

Działamy w największych aglomeracjach w Polsce: Warszawie, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie i Kielcach.
Zarządzamy już ponad 1 300 000 m 2.

 

Dynamicznie się rozwijamy się i zmieniamy naszą strukturę dlatego nieustannie poszukujemy ludzi, którzy do zarządzania nieruchomościami podchodzą z pasją, nie boją się wyzwań i poszukiwania nowych, innowacyjnych rozwiązań.

 

Zapraszamy do składania aplikacji na stanowisko:

 

Zarządca nieruchomości wspólnot mieszkaniowych

Miejsce pracy: Warszawa

 

Będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Zarządzanie wspólnotami mieszkaniowymi o podwyższonym standardzie,
  • Współpracę z zarządami wspólnot,
  • Nadzór nad pracą administratorów oraz podwykonawców,
  • Współpracę z działem księgowości w zakresie rozliczeń wspólnot,
  • Przygotowanie oraz prowadzenie zebrań,
  • Kontakt oraz bieżącą obsługę mieszkańców,
  • Zarządzanie dokumentacją

 

Idealny kandydat/ka to:

  • Doświadczony manager, posiadający/a wiedzę w zarządzaniu wspólnotami mieszkaniowymi,
  • Profesjonalista o wysokiej kulturze osobistej i rozwiniętych umiejętnościach komunikacji,
  • Osoba z wykształceniem wyższym o profilu gospodarka przestrzenna bądź zarządzanie nieruchomościami,
  • Znający i lubiący posługiwać się Excel-em i PowerPoint-em.

 

Oferujemy:

  • Możliwość awansu w strukturze firmy na stanowiska kierownicze,
  • Wpływ na rozwój firmy oraz zasady pracy podległego zespołu,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Pracę w spółce o stabilnej sytuacji z czołówki firm zajmujących się zarządzaniem nieruchomościami,
  • Pakiet socjalny: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, karty prepaid

 

Zainteresowane osoby zapraszamy do wysyłania CV poprzez przycisk:  APLIKUJ

 

Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę:

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firm: INTEGRUM MANAGEMENT Sp. z o.o., redNet Property Group Sp. z o.o., redNet 24 sp. z o.o., redNet Dom Sp. z o.o., Tabelaofert.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Flisa 4 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.

Informujemy że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

zamknij Nasz serwis korzysta z plików cookies, by ułatwić użytkownikom korzystanie z naszych stron oraz w celach reklamowych. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.