Kariera


Zespół Integrum Management Sp. z o.o. tworzą młodzi ludzie, których kreatywne podejście zapewnia stały rozwój grupy. Polityka personalna firmy opiera się na indywidualnym podejściu do pracownika.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie z renomowaną na rynku marką
  • Pracę przy nowoczesnych, prestiżowych nieruchomościach
  • Dostęp do najnowszych narzędzi wspomagających pracę
  • Kursy, szkolenia, możliwość ciągłego rozwoju zawodowego, podwyższania kompetencji
  • Jasną i precyzyjną ścieżkę kariery
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów
  • Pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, karty prepaid

Jeśli chcesz dołączyć do Integrum Management, zapraszamy do zapoznania się z aktualnymi ofertami pracy oraz przesłania swojego aktualnego CV (z klauzulą dotyczącą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji).

Warszawa

Młodszy Specjalista Ds. Zarządzania Najmempokaż szczegóły
Integrum Management to ogólnopolska firma zajmująca się kompleksowym zarządzaniem nieruchomościami mieszkaniowymi oraz powierzchniami biurowymi.

W związku z dynamicznym rozwojem naszych struktur poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Zarządzania Najmem
Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • Bieżąca obsługa mieszkań znajdujących się w portfelu firmy,
  • Pozyskiwanie klientów - właścicieli mieszkań oraz najemców,
  • Prezentacja oferty,
  • Zawieranie umów z właścicielami nieruchomości i najemcami,
  • Wprowadzanie danych do systemu CRM,
  • Kontakt z administracjami budynków i dostawcami mediów,
  • Obsługa i rozliczanie najemców,
  • Inne prace zlecone przez Zarząd,

 Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub student/ka (co najmniej 4 rok),
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego – warunek konieczny,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel),
  • Odpowiedzialność za powierzone zadania,
  • Inicjatywa w działaniu, kreatywność, komunikatywność,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i stresu,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Wysoka kultura osobista.

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów.

Zainteresowane osoby zapraszamy do wysyłania CV poprzez przycisk APLIKUJ

Informujemy że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę: 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy INTEGRUM MANAGEMENT Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Marcina Flisa 4  w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.

 

Asystent/ka Dyrektora pokaż szczegóły
Integrum Management to ogólnopolska firma zajmująca się kompleksowym zarządzaniem nieruchomościami mieszkaniowymi oraz powierzchniami biurowymi.
W związku z dynamicznym rozwojem naszych struktur poszukujemy kandydatów na stanowisko:


ASYSTENT/KA DYREKTORA DZIAŁU ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI/DYREKTORA FINANSOWEGO

Miejsce pracy: Warszawa

 

Zakres obowiązków:

  • Zapewnienie prawidłowej organizacji i obiegu informacji,
  • Prowadzenie kalendarza spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
  • Organizacja spotkań, wyjazdów służbowych,
  • Przygotowywanie i aktualizacja raportów, prezentacji, zestawień dotyczących obsługiwanych przez spółkę projektów,
  • Prowadzenie listy zadań i spraw bieżących,
  • Współpraca z biurami regionalnymi,
  • Aktualizacja danych w systemie CRM,
  • Redagowanie pism,
  • Inne prace zlecone przez Zarząd,

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe/student IV/V rok,
  • Doświadczenie w pracach asystenckich z kadrą zarządzającą,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie power point excel),
  • Odpowiedzialność za powierzone zadania,
  • Inicjatywa w działaniu, kreatywność, komunikatywność,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i stresu,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • Wysoka kultura osobista.


Oferujemy:

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności,
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów,

 

 

Zainteresowane osoby zapraszamy do wysyłania CV poprzez przycisk APLIKUJ

Informujemy że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę: 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy INTEGRUM MANAGEMENT Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Flisa 4  w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.

Asystent W Dziale Księgowości Wspólnot Mieszkaniowychpokaż szczegóły
Asystent w Dziale Księgowości
Wspólnot Mieszkaniowych
Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • Wystawianie faktur, ponagleń zapłaty, not księgowych, potwierdzeń sald
  • Kontrola stanu należności oraz zobowiązań
  • Kontrola obiegu dokumentów
  • Wprowadzanie wyciągów bankowych oraz przelewów
  • Inne prace asystenckie zlecone przez przełożonego

 

Wymagania:

 

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne - mile widziani studenci IV i V roku
  • Doświadczenie w Dziale Księgowości Wspólnot Mieszkaniowych – mile widziane
  • Znajomość programu Słonie – mile widziana
  • Dobra znajomość MS Office, w szczególności MS Excel
  • Samodzielność w działaniu, kreatywność
  • Komunikatywność i zaangażowanie
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym – mile widziana

 

Oferujemy:

  • Cenne doświadczenie zawodowe poparte referencjami
  • Możliwość uczenia się od profesjonalistów, stosowania w praktyce wiedzy teoretycznej
  • Szansę rozwoju zawodowego w firmie, w tym awansu
  • Przyjazną atmosferę pracy w młodym, ambitnym zespole
  • Pakiet socjalny: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, karty prepaid
Zainteresowane osoby zapraszamy do wysyłania CV poprzez przycisk:
 
 
Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę:
 
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firm: INTEGRUM MANAGEMENT Sp. z o.o., redNet Property Group Sp. z o.o., redNet 24 sp. z o.o., redNet Dom Sp. z o.o., Tabelaofert.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Dywizjonu 303 nr 129b w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.
 
Samodzielny Księgowy Ds. Wspólnot Mieszkaniowychpokaż szczegóły
W związku z dynamicznym rozwojem naszych struktur poszukujemy
 kandydatów na stanowisko:

 

Samodzielny Księgowy/Księgowa ds. wspólnot mieszkaniowych

Miejsce pracy: Warszawa

 

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie kompleksowej ewidencji rozliczeń Wspólnot Mieszkaniowych,
  • Ewidencja dokumentów księgowych wspólnoty mieszkaniowej (wyciągi bankowe faktury zakupu, rmk, rezerwy),
  • Naliczanie i rozliczanie zaliczek eksploatacyjnych, mediów i funduszy inwestycyjno-remontowych,
  • Wprowadzanie i uaktualnianie stanów liczników mediów,
  • Sporządzanie obciążeń czynszowych w postaci aneksów czynszowych, rachunków i faktur,
  • Rozliczanie mediów indywidualnych,
  • Kontrola i prowadzenie windykacji należności,
  • Uzgadnianie i wyjaśnianie niezgodności sald kont analitycznych i syntetycznych kontrahentów i właścicieli,
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych według indywidualnych potrzeb zarządcy nieruchomości dla Wspólnot Mieszkaniowych
  • Sporządzanie deklaracji Vat, CIT,
  • Wprowadzanie przelewów do systemu bankowego
  • Prowadzenie rozliczeń z US,
  • Prowadzenie kartotek właścicieli,
  • Współpraca z zarządcami i administratorami budynków,
  • Prowadzenie korespondencji z mieszkańcami,
  • Inne prace księgowe zlecone przez przełożonego;

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne (kierunki Rachunkowość, Finanse, Zarządzanie lub pokrewne)
  • roczne doświadczenie w dziale ewidencji wspólnot mieszkaniowych – warunek konieczny,
  • Mile widziana znajomość przepisów CIT, VAT, PIT,
  • Dobra znajomość Ustawy o własności lokali, Ustawy o Rachunkowości,
  • Mile widziana znajomość ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych,
  • Dobra znajomość zasad ewidencji oraz polskich przepisów podatkowych,
  • Dobra znajomość MS Office – Mile widziana zaawansowana znajomość Excela,
  • Mile widziana znajomość programu Słoń,
  • Umiejętność samodzielnej pracy,
  • Samodzielność w działaniu, kreatywność, komunikatywność i zaangażowanie;

Oferujemy

  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • Pracę w młodym zespole i miłej atmosferze,
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego wykształcenia i doświadczenia;

 

Informujemy że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Zainteresowane osoby zapraszamy do wysyłania CV poprzez przycisk: APLIKUJ

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firm: INTEGRUM MANAGEMENT Sp. z o.o., redNet Property Group Sp. z o.o., redNet 24 sp. z o.o., redNet Dom Sp. z o.o., Tabelaofert.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Dywizjonu 303 nr 129b w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania

zamknij Nasz serwis korzysta z plików cookies, by ułatwić użytkownikom korzystanie z naszych stron oraz w celach reklamowych. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.