Kariera


Zespół Integrum Management Sp. z o.o. tworzą młodzi ludzie, których kreatywne podejście zapewnia stały rozwój grupy. Polityka personalna firmy opiera się na indywidualnym podejściu do pracownika.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie z renomowaną na rynku marką
  • Pracę przy nowoczesnych, prestiżowych nieruchomościach
  • Dostęp do najnowszych narzędzi wspomagających pracę
  • Kursy, szkolenia, możliwość ciągłego rozwoju zawodowego, podwyższania kompetencji
  • Jasną i precyzyjną ścieżkę kariery
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów
  • Pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, karty prepaid

Jeśli chcesz dołączyć do Integrum Management, zapraszamy do zapoznania się z aktualnymi ofertami pracy oraz przesłania swojego aktualnego CV (z klauzulą dotyczącą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji).

Tarnowskie Góry

Programista Phppokaż szczegóły

 

 

Integrum Management to ogólnopolska firma zajmująca się kompleksowym zarządzaniem

nieruchomościami mieszkaniowymi oraz powierzchniami biurowymi.

W związku z dynamicznym rozwojem naszych struktur poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Programista PHP

Miejsce pracy: Tarnowskie Góry


Oferujemy:

  • udział w ciekawych projektach
  • kontakt z najnowszymi trendami i technologiami w programowaniu RWD WWW
  • udział w projektach związanych z SEO i SEM
  • szkolenia branżowe
  • miłą atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole
  • stałe zatrudnienie w Centrum IT&DTP w Tarnowskich Górach

Zakres obowiązków:

  • projektowanie i wytwarzanie aplikacji WWW
  • testowanie wytworzonego oprogramowania
  • praca w zespole programistycznym rozwijającym istniejące aplikacje


Wymagania:

  • bardzo dobra praktyczna znajomość PHP5
  • bardzo dobra znajomość zagadnień SQL (Postgres, MYSQL)
  • dobra znajomość JavaScript, CSS, XHTML, XML, AJAX, ZEND

Mile widziana:

  • praca w środowisku Linux
  • estetyka tworzonego kodu PHP i XHTML
  • znajomość technologii mobilnych

 

Zainteresowane osoby zapraszamy do wysyłania CV poprzez przycisk:

APLIKUJ

Informujemy że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę:

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Integrum Managmnet  spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)”.

Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych oraz na przekazanie moich danych osobowych do firm redNet Property Group, rednet 24, redNet Dom, IPolski Koszyk, tabelaofert.pl, w celu wykorzystania w okresie do 6 miesięcy, do rekrutacji na inne stanowiska. Przyjmuję do wiadomości, iż przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.

Informujemy, że Administratorem danych jest Integrum Managmnet spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 

 

 

Warszawa

Specjalista Ds.kompletacji Zamówieńpokaż szczegóły

 Specjalista ds. kompletacji zamówień

Miejsce pracy: Jawczyce, woj. Mazowieckie

Zakres obowiązków:

  • Kompletacja zamówień;
  • Kontrola ilościowa i jakościowa przyjmowanych i wydawanych towarów,
  • Odpowiedzialność za prawidłowe przyjęcie i wydanie towaru zgodnie z ustaloną dokumentacją;
  • Obsługa skanera oraz wózka widłowego;
  • Utrzymanie porządku i czystości w miejscu pracy.

Wymagania:

  • Aktualna książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych – mile widziana
  • Prawo jazdy kat. B;
  • Doświadczenia w pracy na magazynie min. 1 rok
  • Uprawnienia do obsługi wózka widłowego wysokiego składowania – mile widziana
  • Zaangażowanie i chęć podjęcia stałej pracy
  • Odpowiedzialność, sumienność, punktualność
  • Umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:

  • Praca z nowoczesnym sprzętem w nowo wybudowanym magazynie
  • Stabilne zatrudnienie i możliwość długotrwałej współpracy
  • Stałe wynagrodzenie zasadnicze oraz atrakcyjny system premiowy
  • Pakiet szkoleń na danym stanowisku
  • Możliwość rozwoju zawodowego i stałego zatrudnienia w ramach struktur firmy,
  • Prywatne opiekę medyczną oraz kartę Multisport – Benefit System,
  • Przyjazną atmosferę pracy,

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez spółkę Polski Koszyk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1000).

Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych oraz na przekazanie moich danych osobowych do firm redNet Property Group sp. z o.o., rednet 24 sp. z o.o., redNet Dom sp. z o.o., Integrum Management sp. z o.o., tabelaofert.pl sp. z o.o. i Polski Koszyk sp. z o.o. w celu wykorzystania w okresie do 6 miesięcy, do rekrutacji na inne stanowiska. Przyjmuję do wiadomości, iż przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania."
.

Informujemy, że Administratorem danych jest Polski Koszyk Sp. z o. o. spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie.

Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Koordynator Ds. Utrzymania Czystościpokaż szczegóły

Jedna z największych firm w Polsce  zajmująca się zarządzaniem nieruchomościami

w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje

kandydatów na stanowisko:

 

 

Koordynator ds. Utrzymania Czystości 

 

Miejsce pracy: Warszawa


Opis stanowiska:

  • Utrzymywanie czystości i kontroli nadzorowanych obiektów oraz stały nadzór nad prawidłową realizacją usług
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzaniem obiektami (listy obecności, ewidencja sprzętu, harmonogramy prac)
  • Realizowanie budżetu operacyjnego w zakresie dyscypliny kosztów
  • Szkolenie oraz motywowanie podległego personelu
  • Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług
  • Gotowość do pracy w terenie
  • Bezpośredni nadzór nad jakością wykonywanej pracy oraz delegowanie zadań podległemu zespołowi

Wymagania:

  • Umiejętność zarządzania zespołem pracowników
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, interpersonalne i przywódcze
  • Umiejętność planowania własnej pracy, podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów
  • Odporność na stres
  • Dyspozycyjność

Oferujemy:

  • Pracę w prężnie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Elastyczność formy zatrudnienia
  • Ciągły rozwój zawodowy
  • Pracę przy nowoczesnych, prestiżowych nieruchomościach,
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów,
  • Niezbędne narzędzia pracy tj. samochód służbowy i telefon

 

Zainteresowane osoby zapraszamy do wysyłania CV.

Informujemy że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania wraz z następującą klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy Integrum Management Sp. Z O.O  z siedzibą w Warszawie przy ul. Flisa 4 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.).
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych do przyszłych rekrutacji w okresie do 6 miesięcy od momentu złożenia tej aplikacji.
Wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych do firm: redNet Dom, rednet 24, Integrum Management, tabelaofert.pl, w celu wykorzystania w okresie do 6 miesięcy, do rekrutacji na inne stanowiska.
Przyjmuję do wiadomości, iż przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.

 

Księgowa/ Księgowy Ds. Wspólnot Mieszkaniowychpokaż szczegóły

Jesteśmy ogólnopolską firmą kompleksowo zarządzającą nieruchomościami mieszkaniowymi oraz powierzchniami biurowymi.

Działamy w największych aglomeracjach w Polsce: Warszawie, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie i Kielcach. Zarządzamy już ponad 1 800 000 m2.

 Dynamicznie się rozwijamy się i zmieniamy naszą strukturę dlatego nieustannie poszukujemy ludzi, którzy do zarządzania nieruchomościami podchodzą z pasją, nie boją się wyzwań i poszukiwania nowych, innowacyjnych rozwiązań.

 Zapraszamy do składania aplikacji na stanowisko:

Księgowa/Księgowy ds. wspólnot mieszkaniowych

Miejsce pracy: Warszawa

 

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie kompleksowej ewidencji rozliczeń Wspólnot Mieszkaniowych,
  • Ewidencja dokumentów księgowych wspólnoty mieszkaniowej (wyciągi bankowe faktury zakupu, rmk, rezerwy),
  • Naliczanie i rozliczanie zaliczek eksploatacyjnych, mediów i funduszy inwestycyjno-remontowych,
  • Wprowadzanie i  uaktualnianie stanów liczników mediów,
  • Sporządzanie obciążeń czynszowych w postaci aneksów czynszowych, rachunków i faktur,
  • Rozliczanie mediów indywidualnych,
  • Kontrola i prowadzenie windykacji należności,
  • Uzgadnianie i wyjaśnianie niezgodności sald kont analitycznych i syntetycznych kontrahentów i właścicieli,
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych według indywidualnych potrzeb zarządcy nieruchomości dla Wspólnot Mieszkaniowych
  • Sporządzanie deklaracji Vat, CIT,
  • Wprowadzanie przelewów do systemu bankowego
  • Prowadzenie rozliczeń z US,
  • Prowadzenie kartotek właścicieli,
  • Współpraca z zarządcami i administratorami budynków,
  • Prowadzenie korespondencji z mieszkańcami,
  • Inne prace księgowe zlecone przez przełożonego;

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne (kierunki Rachunkowość, Finanse, Zarządzanie lub pokrewne)
  • Min. roczne doświadczenie w dziale ewidencji wspólnot mieszkaniowych – warunek konieczny,
  • Mile widziana znajomość przepisów CIT, VAT, PIT,
  • Dobra  znajomość Ustawy o własności lokali, Ustawy o Rachunkowości,
  • Dobra znajomość zasad ewidencji oraz polskich przepisów podatkowych,
  • Dobra znajomość MS Office – Mile widziana zaawansowana znajomość Excela,

 

 

 

 

  • Mile widziana znajomość programu SŁONie,
  • Umiejętność samodzielnej pracy,
  • Samodzielność w działaniu, kreatywność, komunikatywność i zaangażowanie;

Oferujemy

  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • Pracę w młodym zespole i miłej atmosferze,
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego wykształcenia i doświadczenia.

 

 

Zainteresowane osoby zapraszamy do wysyłania CV poprzez przycisk

APLIKUJ

Informujemy że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę: 

 

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Integrum Management spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)”.Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych oraz na przekazanie moich danych osobowych do firm redNet Property Group, rednet 24, redNet Dom, Polski Koszyk, tabelaofert.pl,, w celu wykorzystania w okresie do 6 miesięcy, do rekrutacji na inne stanowiska. Przyjmuję do wiadomości, iż przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.

Informujemy, że Administratorem danych jest Integrum Management spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

 

 

Wrocław

Specjalista Ds. Obsługi Klienta pokaż szczegóły
Administrator Nieruchomościpokaż szczegóły

 Integrum Management to ogólnopolska firma, druga co do wielkości w Polsce, od 10 lat  kompleksowo  zajmująca się zarządzaniem nieruchomościami mieszkaniowymi oraz powierzchniami biurowymi.

Działamy w największych aglomeracjach w Polsce: Warszawie, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie i Kielcach. Zarządzamy już ponad 1 800 000 m 2.

 

W związku z dynamicznym rozwojem naszych struktur poszukujemy

kandydatów na stanowisko:

 

Administrator nieruchomości

Miejsce pracy: Wrocław

Zakres obowiązków:

 

  • Administrowanie wspólnotą mieszkaniową
  • Ścisła współpraca z zarządcą nieruchomości oraz zarządem wspólnoty
  • Bieżąca koordynacja prac podwykonawców
  • Współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń wspólnot
  • Pełnienie dyżurów, bieżąca obsługa mieszkańców
  • Zarządzanie dokumentacją

 

Wymagania:

 

  • Wykształcenie wyższe, preferowane związane z nieruchomościami
  • 1 rok doświadczenia w administrowaniu nieruchomościami
  • Wiedza teoretyczna i praktyczna z zarządzania wspólnotami mieszkaniowymi
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Excel
  • Samodzielność i inicjatywa przy rozwiązywaniu problemów
  • Komunikatywność, otwartość, dynamizm w działaniu

 

Oferujemy:

 

  • Pracę przy nowoczesnych, prestiżowych nieruchomościach
  • Dostęp do najnowszych narzędzi wspomagających pracę zarządcy
  • Kursy, szkolenia, możliwość ciągłego rozwoju, podwyższania kompetencji
  • Jasną i precyzyjną ścieżkę kariery
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów
  • Pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, karty prepaid

 

 

Zainteresowane osoby zapraszamy do wysyłania CV poprzez przycisk:

 

APLIKUJ

 

Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę:

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez spółkę Integrum Management Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1000).

Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych oraz na przekazanie moich danych osobowych do firm redNet Property Group sp. z o.o., rednet 24 sp. z o.o., redNet Dom sp. z o.o., Integrum Management sp. z o.o., tabelaofert.pl sp. z o.o. i Polski Koszyk sp. z o.o. w celu wykorzystania w okresie do 6 miesięcy, do rekrutacji na inne stanowiska. Przyjmuję do wiadomości, iż przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania."
.

Informujemy, że Administratorem danych jest Integrum Management Sp. z o.o. spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie.

Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 

 
zamknij Nasz serwis korzysta z plików cookies, by ułatwić użytkownikom korzystanie z naszych stron oraz w celach reklamowych. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.