Kariera


Zespół Integrum Management Sp. z o.o. tworzą młodzi ludzie, których kreatywne podejście zapewnia stały rozwój grupy. Polityka personalna firmy opiera się na indywidualnym podejściu do pracownika.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie z renomowaną na rynku marką
  • Pracę przy nowoczesnych, prestiżowych nieruchomościach
  • Dostęp do najnowszych narzędzi wspomagających pracę
  • Kursy, szkolenia, możliwość ciągłego rozwoju zawodowego, podwyższania kompetencji
  • Jasną i precyzyjną ścieżkę kariery
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów
  • Pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, karty prepaid

Jeśli chcesz dołączyć do Integrum Management, zapraszamy do zapoznania się z aktualnymi ofertami pracy oraz przesłania swojego aktualnego CV (z klauzulą dotyczącą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji).

Tarnowskie Góry

Programista Phppokaż szczegóły

 

 

Integrum Management to ogólnopolska firma zajmująca się kompleksowym zarządzaniem

nieruchomościami mieszkaniowymi oraz powierzchniami biurowymi.

W związku z dynamicznym rozwojem naszych struktur poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Programista PHP

Miejsce pracy: Tarnowskie Góry

Oferujemy:

  • udział w ciekawych projektach
  • kontakt z najnowszymi trendami i technologiami w programowaniu RWD WWW
  • udział w projektach związanych z SEO i SEM
  • szkolenia branżowe
  • miłą atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole
  • stałe zatrudnienie w Centrum IT&DTP w Tarnowskich Górach

Zakres obowiązków:

  • projektowanie i wytwarzanie aplikacji WWW
  • testowanie wytworzonego oprogramowania
  • praca w zespole programistycznym rozwijającym istniejące aplikacje

Wymagania:

  • bardzo dobra praktyczna znajomość PHP5
  • bardzo dobra znajomość zagadnień SQL (Postgres, MYSQL)
  • dobra znajomość JavaScript, CSS, XHTML, XML, AJAX, ZEND

Mile widziana:

  • praca w środowisku Linux
  • estetyka tworzonego kodu PHP i XHTML
  • znajomość technologii mobilnych

 

 

 

Zainteresowane osoby zapraszamy do wysyłania CV poprzez przycisk

APLIKUJ

Informujemy że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę: 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy Integrum Management Sp. Z O.O  z siedzibą w Warszawie przy ul. Flisa 4 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.). Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych do przyszłych rekrutacji w okresie do 6 miesięcy od momentu złożenia tej aplikacji. Wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych do firm: redNet Property Group, rednet 24, redNet Dom, Integrum Management, tabelaofert.pl, w celu wykorzystania w okresie do 6 miesięcy, do rekrutacji na inne stanowiska. Przyjmuję do wiadomości, iż przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.

 

Warszawa

Specjalista Ds. Personalnych/manager Hrpokaż szczegóły

 

 

Integrum Management to ogólnopolska firma zajmująca się kompleksowym zarządzaniem

nieruchomościami mieszkaniowymi oraz powierzchniami biurowymi.

W związku z dynamicznym rozwojem naszych struktur poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Programista PHP

Miejsce pracy: Tarnowskie Góry

Oferujemy:

  • udział w ciekawych projektach
  • kontakt z najnowszymi trendami i technologiami w programowaniu RWD WWW
  • udział w projektach związanych z SEO i SEM
  • szkolenia branżowe
  • miłą atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole
  • stałe zatrudnienie w Centrum IT&DTP w Tarnowskich Górach

Zakres obowiązków:

  • projektowanie i wytwarzanie aplikacji WWW
  • testowanie wytworzonego oprogramowania
  • praca w zespole programistycznym rozwijającym istniejące aplikacje

Wymagania:

  • bardzo dobra praktyczna znajomość PHP5
  • bardzo dobra znajomość zagadnień SQL (Postgres, MYSQL)
  • dobra znajomość JavaScript, CSS, XHTML, XML, AJAX, ZEND

Mile widziana:

  • praca w środowisku Linux
  • estetyka tworzonego kodu PHP i XHTML
  • znajomość technologii mobilnych

 

 

 

Zainteresowane osoby zapraszamy do wysyłania CV poprzez przycisk

APLIKUJ

Informujemy że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę: 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy Integrum Management Sp. Z O.O  z siedzibą w Warszawie przy ul. Flisa 4 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.). Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych do przyszłych rekrutacji w okresie do 6 miesięcy od momentu złożenia tej aplikacji. Wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych do firm: redNet Property Group, rednet 24, redNet Dom, Integrum Management, tabelaofert.pl, w celu wykorzystania w okresie do 6 miesięcy, do rekrutacji na inne stanowiska. Przyjmuję do wiadomości, iż przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.

 

Asystent W Dziale Księgowości Wspólnot Mieszkaniowychpokaż szczegóły
Asystent w Dziale Księgowości
Wspólnot Mieszkaniowych
Miejsce pracy: Warszawa, Wrocław

Zakres obowiązków:

  • Wystawianie faktur, ponagleń zapłaty, not księgowych, potwierdzeń sald
  • Kontrola stanu należności oraz zobowiązań
  • Kontrola obiegu dokumentów
  • Wprowadzanie wyciągów bankowych, oraz przelewów
  • Inne prace asystenckie zlecone przez przełożonego

 

Wymagania:

 

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne - mile widziani studenci IV i V roku
  • Doświadczenie w Dziale Księgowości
  • Dobra znajomość MS Office, szczególnie MS Excel
  • Znajomość programu Słonie – mile widziana
  • Umiejętność szybkiego uczenia się
  • Komunikatywność i zaangażowanie
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość języka angielskiego – mile widziane

 

Oferujemy:

  • Cenne doświadczenie zawodowe poparte referencjami
  • Możliwość uczenia się od profesjonalistów, stosowania w praktyce wiedzy teoretycznej
  • Kursy, szkolenia, możliwość ciągłego rozwoju, podwyższania kompetencji
  • Jasną i precyzyjną ścieżkę kariery
  • Szansę rozwoju zawodowego w firmie, w tym awansu
  • Przyjazną atmosferę pracy w młodym, ambitnym zespole
  • Pakiet socjalny: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, karty prepaid

Zainteresowane osoby zapraszamy do wysyłania CV poprzez przycisk: APLIKUJ

 

 

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy Integrum Management Sp. Z O.O  z siedzibą w Warszawie przy ul. Flisa 4 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.).
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych do przyszłych rekrutacji w okresie do 6 miesięcy od momentu złożenia tej aplikacji.
Wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych do firm: redNet Property Group, rednet 24, redNet Dom, Integrum Management, tabelaofert.pl, w celu wykorzystania w okresie do 6 miesięcy, do rekrutacji na inne stanowiska.
Przyjmuję do wiadomości, iż przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.

Specjalista Ds. Kadr I Płacpokaż szczegóły

Jesteśmy ogólnopolską firmą kompleksowo zarządzającą nieruchomościami mieszkaniowymi oraz powierzchniami biurowymi.

Działamy w największych aglomeracjach w Polsce: Warszawie, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie i Kielcach. Zarządzamy już ponad 1 300 000 m2.

 Dynamicznie się rozwijamy się i zmieniamy naszą strukturę dlatego nieustannie poszukujemy ludzi, którzy do zarządzania nieruchomościami podchodzą z pasją, nie boją się wyzwań i poszukiwania nowych, innowacyjnych rozwiązań.

 Zapraszamy do składania aplikacji na stanowisko:



Specjalista ds. kadr i płac

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska:

  • Prowadzenie dokumentacji kadrowej, w szczególności prowadzenie teczek osobowych pracowników.
  • Obsługa programu kadrowo-płacowego oraz bieżąca aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym.
  • Monitorowanie i koordynowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP.
  • Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy,
  • Przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych,
  • Prowadzenie ewidencji i rozliczenie czasu pracy pracowników oraz administrowanie absencjami pracowników,
  • Przygotowywanie raportów i analiz;

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowana specjalność: ekonomia, zarządzanie zasobami ludzkimi),
  • Praktyczna znajomość prawa pracy i przepisów związanych z naliczaniem wynagrodzeń,
  • Znajomość programu Optima Kadry i Płace oraz Płatnik będzie dodatkowym atutem,
  • Znajomość pakietu MS Office (w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excel),
  • Doskonała organizacja czasu pracy,
  • Samodzielność, sumienność i dokładność,
  • Rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku – warunek konieczny;

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i stażu pracy,
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Możliwość rozwoju zawodowego;

 

 

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania wraz z następującą klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy redNet Dom Sp. Z O.O  z siedzibą w Warszawie przy ul. Flisa 4 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.).

Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych do przyszłych rekrutacji w okresie do 6 miesięcy od momentu złożenia tej aplikacji.

Wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych do firm: redNet Property Group, rednet 24, redNet Dom, Integrum Management, tabelaofert.pl, w celu wykorzystania w okresie do 6 miesięcy, do rekrutacji na inne stanowiska.

Przyjmuję do wiadomości, iż przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.

 

 

Kierownik/zastępca Dyrektora Ds. Zarządzania Nieruchomościamipokaż szczegóły
Integrum Management to ogólnopolska firma od 10 lat kompleksowo zajmująca się zarządzaniem nieruchomościami mieszkaniowymi oraz powierzchniami biurowymi.
Działamy w największych aglomeracjach w Polsce: Warszawie, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie i Kielcach. Zarządzamy już ponad 1 300 000 m 2.
 
W związku z dynamicznym rozwojem naszych struktur poszukujemy kandydatów na stanowisko:
 
Kierownik /Zastępca Dyrektora ds. Zarządzania nieruchomościami


Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie zespołem zarządców nieruchomości,
  • Nadzór nad realizacją standardów oraz procedur obowiązujących w spółce,
  • Nadzór nad odbiorem nieruchomości i nad tworzeniem Wspólnoty Mieszkaniowej
  • Tworzenie budżetów i kontrola raportów dla nieruchomości,
  • Prowadzenie audytów nieruchomości,
  • Koordynacja i bieżący nadzór nad podwykonawcami obsługującymi nieruchomości,
  • Prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych,
  • Nadzór nad prawidłowością prowadzenia dokumentacji technicznej budynków,
  • Budowanie pozytywnych i trwałych relacji z Klientami,
  • Nadzór nad terminową realizacją zobowiązań umownych;

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe, Mile widziane studia podyplomowe w zakresie Zarządzania Nieruchomościami,
  • 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami,
  • 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • Licencja zawodowa zarządcy nieruchomości – mile widziana,
  • Wiedza techniczna z zakresu obsługi nieruchomości,
  • Znajomość prawa dotyczącego funkcjonowania nieruchomości mieszkaniowych,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Czynne prawo jazdy kat. B,
  • Pełna samodzielność i inicjatywa przy rozwiązywaniu problemów,
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Umiejętność zarządzania czasem,
  • Rzetelność i odpowiedzialność.

 

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczenia,
  • Pracę na nowoczesnych, prestiżowych nieruchomościach,
  • Kursy, szkolenia, możliwość ciągłego rozwoju kompetencji zawodowych,
  • Bardzo dobrą atmosferę pracy,
  • Elastyczne formy zatrudnienia.

 

 

Zainteresowane osoby zapraszamy do wysyłania CV poprzez przycisk: APLIKUJ


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy Integrum Management Sp. Z O.O  z siedzibą w Warszawie przy ul. Flisa 4 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.).
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych do przyszłych rekrutacji w okresie do 6 miesięcy od momentu złożenia tej aplikacji.
Wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych do firm: redNet Property Group, rednet 24, redNet Dom, Integrum Management, tabelaofert.pl, w celu wykorzystania w okresie do 6 miesięcy, do rekrutacji na inne stanowiska.
Przyjmuję do wiadomości, iż przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.

 

Samodzielny Księgowy Ds. Wspólnot Mieszkaniowychpokaż szczegóły
W związku z dynamicznym rozwojem naszych struktur poszukujemy
 kandydatów na stanowisko:

 

Samodzielny Księgowy/Księgowa ds. wspólnot mieszkaniowych

Miejsce pracy: Warszawa

 

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie kompleksowej ewidencji rozliczeń Wspólnot Mieszkaniowych,
  • Ewidencja dokumentów księgowych wspólnoty mieszkaniowej (wyciągi bankowe faktury zakupu, rmk, rezerwy),
  • Naliczanie i rozliczanie zaliczek eksploatacyjnych, mediów i funduszy inwestycyjno-remontowych,
  • Wprowadzanie i uaktualnianie stanów liczników mediów,
  • Sporządzanie obciążeń czynszowych w postaci aneksów czynszowych, rachunków i faktur,
  • Rozliczanie mediów indywidualnych,
  • Kontrola i prowadzenie windykacji należności,
  • Uzgadnianie i wyjaśnianie niezgodności sald kont analitycznych i syntetycznych kontrahentów i właścicieli,
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych według indywidualnych potrzeb zarządcy nieruchomości dla Wspólnot Mieszkaniowych
  • Sporządzanie deklaracji Vat, CIT,
  • Wprowadzanie przelewów do systemu bankowego
  • Prowadzenie rozliczeń z US,
  • Prowadzenie kartotek właścicieli,
  • Współpraca z zarządcami i administratorami budynków,
  • Prowadzenie korespondencji z mieszkańcami,
  • Inne prace księgowe zlecone przez przełożonego;

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne (kierunki Rachunkowość, Finanse, Zarządzanie lub pokrewne)
  • roczne doświadczenie w dziale ewidencji wspólnot mieszkaniowych – warunek konieczny,
  • Mile widziana znajomość przepisów CIT, VAT, PIT,
  • Dobra znajomość Ustawy o własności lokali, Ustawy o Rachunkowości,
  • Mile widziana znajomość ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych,
  • Dobra znajomość zasad ewidencji oraz polskich przepisów podatkowych,
  • Dobra znajomość MS Office – Mile widziana zaawansowana znajomość Excela,
  • Mile widziana znajomość programu Słoń,
  • Umiejętność samodzielnej pracy,
  • Samodzielność w działaniu, kreatywność, komunikatywność i zaangażowanie;

Oferujemy

  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • Pracę w młodym zespole i miłej atmosferze,
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego wykształcenia i doświadczenia;

 

Informujemy że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Zainteresowane osoby zapraszamy do wysyłania CV poprzez przycisk: APLIKUJ

 

 

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy Integrum Management Sp. Z O.O  z siedzibą w Warszawie przy ul. Flisa 4 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.).
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych do przyszłych rekrutacji w okresie do 6 miesięcy od momentu złożenia tej aplikacji.
Wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych do firm: redNet Property Group, rednet 24, redNet Dom, Integrum Management, tabelaofert.pl, w celu wykorzystania w okresie do 6 miesięcy, do rekrutacji na inne stanowiska.
Przyjmuję do wiadomości, iż przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.

Analityk Rynku Nieruchomościpokaż szczegóły

Grupa kapitałowa redNet Property Group Sp. z o.o.

składa się z 5 spółek, które kompleksowo obsługują rynek nieruchomości w Polsce od 2001 roku. Nasza strategia zakłada współpracę z ambitnymi,

chcącymi poszerzać swoją wiedzę i umiejętności, pracownikami.

 

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Analityk Rynku Nieruchomości

miejsce pracy: Warszawa

 

Zakres obowiązków:

  • Przygotowywanie analiz danych i raportów dotyczących rynku nieruchomości
  • Kompletowanie/uzupełnianie/weryfikacja baz danych dotyczących rynku nieruchomości
  • Monitoring rynku nieruchomości
  • Badanie preferencji nabywców
  • Badanie trendów na rynku nieruchomości
  • Tworzenie prezentacji rynkowych i opisów nieruchomości

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub studenci IV, V roku, preferowane kierunki: Ekonomia, Prawo, Gospodarka Przestrzenna
  • Doświadczenie w firmach z branży nieruchomości - mile widziane
  • Doskonałe umiejętności analityczne
  • Znajomość narzędzi informatycznych, szczególnie MS Excel
  • Umiejętność pracy z dużymi zbiorami danych liczbowych i wyciągania wniosków
  • Min. podstawowa wiedza na temat rynku nieruchomości mieszkaniowych w Polsce
  • Samodzielność w działaniu, kreatywność, komunikatywność i zaangażowanie
  • Dobra znajomość języka angielskiego – mile widziana

 

Oferujemy:

  • Zdobywanie wiedzy i doświadczenia w pracy przy najciekawszych projektach deweloperskich w Polsce
  • Pracę w  firmie o stabilnej sytuacji rynkowej
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
  • Współpracę w młodym zespole i przyjaznej atmosferze
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

 

Zainteresowane osoby zapraszamy do wysyłania CV poprzez przycisk

 

APLIKUJ

 

Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę: 

 

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy redNet Property Group Sp. Z O.O  z siedzibą w Warszawie przy ul. Flisa 4 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.).
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych do przyszłych rekrutacji w okresie do 6 miesięcy od momentu złożenia tej aplikacji.
Wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych do firm: redNet Dom, rednet 24, redNet Dom, Integrum Management, tabelaofert.pl, w celu wykorzystania w okresie do 6 miesięcy, do rekrutacji na inne stanowiska.
Przyjmuję do wiadomości, iż przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.

 

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Administrator Nieruchomościpokaż szczegóły
Integrum Management to ogólnopolska firma zajmująca się kompleksowym zarządzaniem
nieruchomościami mieszkaniowymi oraz powierzchniami biurowymi.

W związku z dynamicznym rozwojem naszych struktur poszukujemy kandydatów na stanowisko:

                       

Administrator nieruchomości

Miejsce pracy: Warszawa,

Zakres obowiązków:

 

  • Administrowanie wspólnotą mieszkaniową
  • Ścisła współpraca z zarządcą nieruchomości oraz zarządem wspólnoty
  • Bieżąca koordynacja prac podwykonawców
  • Współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń wspólnot
  • Pełnienie dyżurów, bieżąca obsługa mieszkańców
  • Zarządzanie dokumentacją

 

Wymagania:

 

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe: Zarządzanie Nieruchomościami
  • 1 rok doświadczenia w administrowaniu nieruchomościami
  • Wiedza teoretyczna i praktyczna z zarządzania wspólnotami mieszkaniowymi
  • Licencja zawodowa zarządcy nieruchomości – mile widziane
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Samodzielność i inicjatywa przy rozwiązywaniu problemów
  • Umiejętność zarządzania czasem, ustalania priorytetów
  • Komunikatywność, otwartość, dynamizm w działaniu

 

Oferujemy:

 

  • Pełną wyzwań pracę w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Kursy, szkolenia, możliwość ciągłego rozwoju, podwyższania kompetencji
  • Jasna i precyzyjna ścieżka kariery
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów
  • Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub własną działalność gospodarczą
  • Pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, karty prepaid

 

 

 

Zainteresowane osoby zapraszamy do wysyłania CV.
W tytule maila prosimy o zamieszczenie nazwy stanowiska i lokalizacji.
Informujemy że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy Integrum Management Sp. Z O.O  z siedzibą w Warszawie przy ul. Flisa 4 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.).
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych do przyszłych rekrutacji w okresie do 6 miesięcy od momentu złożenia tej aplikacji.
Wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych do firm: redNet Property Group, rednet 24, redNet Dom, Integrum Management, tabelaofert.pl, w celu wykorzystania w okresie do 6 miesięcy, do rekrutacji na inne stanowiska.
Przyjmuję do wiadomości, iż przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.

 

Wrocław

Samodzielny Księgowy/a Ds. Wspólnot Mieszkaniowychpokaż szczegóły
Integrum Management to ogólnopolska firma od 10 lat kompleksowo zajmująca się
zarządzaniem nieruchomościami mieszkaniowymi oraz powierzchniami biurowymi.
Działamy w największych aglomeracjach w Polsce: Warszawie, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie i Kielcach. Zarządzamy już ponad 1 300 000 m 2.
 
W związku z dynamicznym rozwojem naszych struktur poszukujemy kandydatów na stanowisko:
 
Samodzielny Księgowy/Księgowa ds. wspólnot mieszkaniowych

Miejsce pracy: Wrocław, Warszawa

 

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie kompleksowej ewidencji rozliczeń Wspólnot Mieszkaniowych,
  • Ewidencja dokumentów księgowych wspólnoty mieszkaniowej (wyciągi bankowe faktury zakupu, rmk, rezerwy),
  • Naliczanie i rozliczanie zaliczek eksploatacyjnych, mediów i funduszy inwestycyjno-remontowych,
  • Wprowadzanie i uaktualnianie stanów liczników mediów,
  • Sporządzanie obciążeń czynszowych w postaci aneksów czynszowych, rachunków i faktur,
  • Rozliczanie mediów indywidualnych,
  • Kontrola i prowadzenie windykacji należności,
  • Uzgadnianie i wyjaśnianie niezgodności sald kont analitycznych i syntetycznych kontrahentów i właścicieli,
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych według indywidualnych potrzeb zarządcy nieruchomości dla Wspólnot Mieszkaniowych
  • Sporządzanie deklaracji Vat, CIT,
  • Wprowadzanie przelewów do systemu bankowego
  • Prowadzenie rozliczeń z US,
  • Prowadzenie kartotek właścicieli,
  • Współpraca z zarządcami i administratorami budynków,
  • Prowadzenie korespondencji z mieszkańcami,
  • Inne prace księgowe zlecone przez przełożonego;

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne (kierunki Rachunkowość, Finanse, Zarządzanie lub pokrewne)
  • roczne doświadczenie w dziale ewidencji wspólnot mieszkaniowych – warunek konieczny,
  • Mile widziana znajomość przepisów CIT, VAT, PIT,
  • Dobra znajomość Ustawy o własności lokali, Ustawy o Rachunkowości,
  • Mile widziana znajomość ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych,
  • Dobra znajomość zasad ewidencji oraz polskich przepisów podatkowych,
  • Dobra znajomość MS Office – Mile widziana zaawansowana znajomość Excela,
  • Mile widziana znajomość programu Słoń,
  • Umiejętność samodzielnej pracy,
  • Samodzielność w działaniu, kreatywność, komunikatywność i zaangażowanie;

Oferujemy

  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • Pracę w młodym zespole i miłej atmosferze,
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego wykształcenia i doświadczenia;

 

 

Informujemy że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Zainteresowane osoby zapraszamy do wysyłania CV poprzez przycisk: APLIKUJ

 

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy Integrum Management Sp. Z O.O  z siedzibą w Warszawie przy ul. Flisa 4 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.).
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych do przyszłych rekrutacji w okresie do 6 miesięcy od momentu złożenia tej aplikacji.
Wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych do firm: redNet Property Group, rednet 24, redNet Dom, Integrum Management, tabelaofert.pl, w celu wykorzystania w okresie do 6 miesięcy, do rekrutacji na inne stanowiska.
Przyjmuję do wiadomości, iż przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.

 

Kraków

Zarządca Nieruchomości Ds. Technicznychpokaż szczegóły
Integrum Management to ogólnopolska firma zajmująca się kompleksowym zarządzaniem
nieruchomościami mieszkaniowymi oraz powierzchniami biurowymi.
W związku z dynamicznym rozwojem naszych struktur poszukujemy kandydatów na stanowisko:
                       
Zarządca nieruchomości ds. technicznych
Miejsce pracy: Kraków

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie wspólnotami mieszkaniowymi
  • Bieżący nadzór nad obsługą techniczną nieruchomości
  • Ścisła współpraca z zarządami wspólnot
  • Weryfikacja usunięcia usterek
  • Prowadzenie zebrań, bieżąca obsługa mieszkańców
  • Zarządzanie dokumentacją

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane techniczne
  • 2-4 letnie doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami
  • Znajomość zagadnień z prawa budowlanego, konserwacji i obsługi technicznej nieruchomości
  • Licencja zawodowa zarządcy nieruchomości – mile widziane
  • Samodzielność przy rozwiązywaniu problemów
  • Komunikatywność, otwartość, dynamizm w działaniu
  • Umiejętność zarządzania czasem

 

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Stabilną pracę w firmie o stabilnej sytuacji rynkowej
  • Kursy, szkolenia, możliwość ciągłego rozwoju zawodowego, w tym awansu
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub własną działalność gospodarczą
  • Pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, karty prepaid

 

 

Zainteresowane osoby zapraszamy do wysyłania CV poprzez przycisk

 

APLIKUJ

 

Informujemy że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę: 

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy Integrum Management Sp. Z O.O  z siedzibą w Warszawie przy ul. Flisa 4 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.).
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych do przyszłych rekrutacji w okresie do 6 miesięcy od momentu złożenia tej aplikacji.
Wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych do firm: redNet Property Group, rednet 24, redNet Dom, Integrum Management, tabelaofert.pl, w celu wykorzystania w okresie do 6 miesięcy, do rekrutacji na inne stanowiska.
Przyjmuję do wiadomości, iż przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.

Zarządca Nieruchomościpokaż szczegóły

Będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Zarządzanie wspólnotami mieszkaniowymi o podwyższonym standardzie,
  • Współpracę z zarządami wspólnot,
  • Nadzór nad pracą administratorów oraz podwykonawców,
  • Współpracę z działem księgowości w zakresie rozliczeń wspólnot,
  • Przygotowanie oraz prowadzenie zebrań,
  • Kontakt oraz bieżącą obsługę mieszkańców,
  • Zarządzanie dokumentacją.

Idealny kandydat/ka to:

  • Doświadczony manager, posiadający/a wiedzę w zarządzaniu wspólnotami mieszkaniowymi,
  • Profesjonalista o wysokiej kulturze osobistej i rozwiniętych umiejętnościach komunikacji,
  • Osoba z wykształceniem wyższym o profilu gospodarka przestrzenna bądź zarządzanie nieruchomościami,
  • Znający i lubiący posługiwać się Excel-em i PowerPoint-em.

Oferujemy:

  • Możliwość awansu w strukturze firmy na stanowiska kierownicze,
  • Wpływ na rozwój firmy oraz zasady pracy podległego zespołu,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Pracę w spółce o stabilnej sytuacji z czołówki firm zajmujących się zarządzaniem nieruchomościami,
  • Pakiet socjalny: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, karty prepaid.

Zainteresowane osoby zapraszamy do wysyłania CV poprzez przycisk APLIKUJ

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy Integrum Management Sp. Z O.O  z siedzibą w Warszawie przy ul. Flisa 4 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.).
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych do przyszłych rekrutacji w okresie do 6 miesięcy od momentu złożenia tej aplikacji.
Wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych do firm: redNet Property Group, rednet 24, redNet Dom, Integrum Management, tabelaofert.pl, w celu wykorzystania w okresie do 6 miesięcy, do rekrutacji na inne stanowiska.
Przyjmuję do wiadomości, iż przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.

 

zamknij Nasz serwis korzysta z plików cookies, by ułatwić użytkownikom korzystanie z naszych stron oraz w celach reklamowych. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.